«Իրենց երկրներում ամերիկյան հրթիռներ տեղակայելով՝ Եվրոպան ռիսկի է դիմում. ՌԴ-ն կարող է հարվածներ հասցնել այն պետությունների մայրաքաղաքներին, որտեղ ամերիկյան հեռահար զինատեսակներ են նախատեսում տեղակայել»,- հայտարարել է ՌԴ նախագահի մամուլի քարտուղար Դմիտրի Պեսկովը։               
 
  • «Գեղեցիկ պատմություն հայրենիք վերադարձի մասին»

    «Գեղեցիկ պատմություն հայրենիք վերադարձի մասին»

    15.10.2022| 10:54
    Ֆելիքս Բախչինյանի սույն գրության նյութի ընտրությունը պատահական չէ, կարելի է ասել, նույնիսկ բնական շարունակությունն է հայի ու հայկականի ֆիզիկական ու հոգևոր բոլոր տեսակի դրսևորումների այն որոնումների, պեղումների, որ ուղեկցում են նրան տասնամյակներ շարունակ, և որոնց զանազան մարմնավորումներին հանդիպել ենք նրա մինչ այժմ հրատարակած գրքերում ու պատումներում:
  • «Կանթեղ» մրցանակը՝ «Լսեք Ձայնը» գրքին

    «Կանթեղ» մրցանակը՝ «Լսեք Ձայնը» գրքին

    09.10.2022| 09:25
    Թարգմանիչն արժանացել է Գրողների միության «Կանթեղ» մրցանակին՝ ինչ-որ տեղ հաստատելով գերաշնորհ Հակոբ արքեպիսկոպոս Գլնճյանի արած աստվածահաճո գործին տված մեր գնահատականի ճշմարտացիությունը։
  • Վահագն Դավթյան-100

    Վահագն Դավթյան-100

    06.10.2022| 07:26
    Պիտի ենթադրել նաև, որ իրեն «հայ» կոչած ցեղախումբը «հնդեվրոպացիների» մեջ ամենազորեղներից է եղել, դարեր ձգվող կենսական դաժան պայքարից հաղթանակով է դուրս եկել և նվաճել իր նախահայրենիքում, իր սքանչելի հովիտներում ու նույնքան սքանչելի լեռներում մնալու իրավունքը:
  • Հարություն Արմենյանի «Ճանապարհն ու մենք. առաքյալի հետքերով» գիրքը. Ֆելիքս Բախչինյան

    Հարություն Արմենյանի «Ճանապարհն ու մենք. առաքյալի հետքերով» գիրքը. Ֆելիքս Բախչինյան

    29.09.2022| 07:27
    Եթե համարենք, որ ճամփորդական նոթագրությունը գրական ժանր է, որն ընթերցողին համակարգված ձևով ներկայացնում է նրան անհայտ կամ քիչ ծանոթ երկրների, կարծիքների, ժողովուրդների մասին, ու նաև, սեփական վերլուծություններով բացահայտումներ անում, ապա Հարություն Արմենյանի գիրքը գեղեցիկ օղակումներով ճախրող մի թռչուն է, որ վերից է իր գույները գցում այդ ամենի վրա ու շարունակում սեփական թռիչքը, թե՛ ժանրի, թե՛ թեմայի մեջ նոր որակների հասնելու համար։
  • Ե՞րբ ենք սովորելու սերունդ կրթել, երկիր կառուցել, ազգ ձևավորել. Խաչատուր Դադայան

    Ե՞րբ ենք սովորելու սերունդ կրթել, երկիր կառուցել, ազգ ձևավորել. Խաչատուր Դադայան

    26.09.2022| 07:29
    Այս էլեկտրոնային գիրքս ունի ավելի քան 47.000 դիտում, բայց կուզենայի խոսել մի առասպելական անձնավորության մասին, որի նամակի տողը դարձել է գրքի վերնագիրը: Մինչև 1913 թ. Երվանդ Հակոբյանին գրեթե ոչ ոք չէր ճանաչում:
  • «Տառապանքով է ծնվում արվեստը, որովհետև արարողական աշխատանք է»

    «Տառապանքով է ծնվում արվեստը, որովհետև արարողական աշխատանք է»

    24.09.2022| 10:59
    ՀՀ նկարիչների միության «Արա Սարգսյան» ցուցասրահում բացվեց ՀՀ ժողովրդական նկարիչ, ՀՀ գեղարվեստի ակադեմիայի ռեկտոր, պրոֆեսոր ԱՐԱՄ ԻՍԱԲԵԿՅԱՆԻ անհատական ցուցահանդեսը՝ նվիրված ծննդյան 70-ամյակին:
  • «Նկարչությունը նրա երգն է»

    «Նկարչությունը նրա երգն է»

    23.09.2022| 10:26
    Սեպտեմբերի 21-ին Հայաստանի Նկարիչների միության «Մարտիրոս Սարյան» ցուցասրահում բացվեց գեղանկարիչ Գայանե Խաչատրյանի հոբելյանական ցուցահանդեսը։
  • Ներսես Խառատյանի «Թռիչք ժամանակից դուրս» ընտրանին. Ֆելիքս Բախչինյան

    Ներսես Խառատյանի «Թռիչք ժամանակից դուրս» ընտրանին. Ֆելիքս Բախչինյան

    20.09.2022| 07:27
    Ներսես Խառատյանի արձակ ստեղծագործությունների «Թռիչք ժամանակից դուրս» վերնագրով ընտրանին ինձ գրավեց, հատկապես, գրողի մանկության ու պատանության մասին պատմող այն հատվածով, որ գրքում վերնագրված է՝ «Չքնաղ Մեղրի, քաղցր մանկություն» սրտառուչ խոսքերով։
  • Կտավներ՝ ինչպես էքսպրոմտ գրված բանաստեղծություններ. Հասմիկ Սարգսյան

    Կտավներ՝ ինչպես էքսպրոմտ գրված բանաստեղծություններ. Հասմիկ Սարգսյան

    11.09.2022| 11:38
    Ռաֆայել Ջավախյանի ստեղծագործությունների՝ գեղանկարների և քանդակների դիտումը մեկ անգամ ևս առիթ է տալիս մտորելու հանկարծաստեղծ արարման շուրջ, քանի որ, ինչպես գեղանկարիչն է ընդգծում, իր բոլոր գործերը ստեղծել է առանց նախապատրաստման, շատ արագ՝ բացարձակապես վերանալով իրականությունից, ապրումի գերլարվածությամբ, ասես՝ ամեն անգամ հոգեպես պոկվելով իր իսկ մարմնեղեն էությունից։
  • Հրանտ Վաղարշյան. «Ընտրանի»

    Հրանտ Վաղարշյան. «Ընտրանի»

    11.09.2022| 11:31
    Տեսե՞լ եք, ինչպես է ափսեի մեջ հոսող մեղրը ծալ-ծալ կուտակվում, դարս-դարսվում իրար վրա, ապա նոր միայն հարթվում` դառնալով ափսեի պարունակությունը, այն՝ ինչի համար մեղուն, գուցե և հարյուր հազարավոր անգամներ թափահարել է իր թևերը, որպեսզի գտնի ավելին, քան ժամանակի մեջ բացվող ու նորից փակվող նեկտարաբույր ծաղկեբաժակն է։